27(era Octombrie)..pt II

Publicat de Nimeni de Nicaieri on 14:15

Mda..surpriza!Exista si partea aIIa la ziua asta.Numai ca este aIIa dar si ultima parte..dupa certuri si impungeri ,ma rog si chestii nerostite,ducem pe seara si un schimb de..chestii nu tocmai dragutze.Partea buna e ca te-ai gandit sa ma suni sa-mi tii o predica,chestia interesanta e ca mi-ai spus niste lucruri rupte din blog.Hmm..dupa tonalitate,dupa exprimare,parea ca le regreti.Ar fi dragut!(aa..de stiut: dansul nu stie nimic despre acest blog,stie doar ca am unul).
Oricum,ti-a parut rau ca ai tipat la mine(asta e o noutate)si pe deasupra,te-ai purtat destul de ...simpatic(nu dragut,dragut e mult spus)
In finee!Sunt si franturi din viata asta pe care o duc langa tine care sunt "simpatice",dar tot o "curva" ramai.
P.S.: Mi-as dori atat de mult sa termini cu plansul pe tema "n-ai incredere in mine" pt ca ghici ce?Ti-ai facut-o cu mana ta!Nu mi-ai castigat increderea pana acum,nici de acum in colo n-o s-o faci :D 2 late,biatch!