Blood on the dance floor!

Publicat de Nimeni de Nicaieri on 14:37


Cateodata ti-as arata blogul asta doar ca sa simti cum te injunghii pe la spate.Cateodata nu vreau sa il vezi pt ca desi mi-ai zis ca nu o sa te influenteze,te cunosc perversitate intruchipata,si stiu ce iti poate pielea.
Ma terorizeaza faptul ca imi ceri sa te inteleg,sa-ti fac viata ta mizerabila mai usoara...Tu cum ai facut cu a mea???
Daca ai putea pt un minut sa te vezi din exterior,ti-ai da seama ce hal de om esti.
Ai avut oameni minunati langa tine,dar i-ai ales pe cei mai prosti,si ii copiezi cu fidelitate(succes tampitule!).
Ai avut toata dragostea mea,ti-ai batut joc de ea in ultimul hal.
Ai avut tot,dar ai dat cu piciorul datorita faptului ca esti un infumurat,un egoist,ai gura multa si proasta,ii penibilizezi pe toti cei de langa tine,te crezi superior in fata unor oameni care te privesc de fiecare data ca pe un clovn prost,minti peste masura.
Doamne doar daca ai putea sa vezi cat de mult gresesti,cat de prost gandesti..asta este cel mai grav!Gandesti cu mintea unui copi de 7 ani care se da rotund cu un cacat.
Daca ai sti ca toti care ti-au fost prieteni,si care crezi ca iti sunt prieteni nu te mai suporta pt ca te-ai facut un pervers si un "milog" ca sa il citez pe unul din ei.De asta te si ocolesc.
Din 100%,90% esti un om de nimic,un om demn de mila...nu..nici macar mila nu meriti.
Cat despre tarfulitza aia...daca as putea sa o prind..as nenoroci-o pe viata.Am o ura in mine,incat salivez de pofta sa ii scot fumurile din cap!Se zbarleste pielea pe mine la propriu.
Dar indiferent ca vei vedea sau nu asta,ori ti-o platesc eu,ori o sa aiba cineva grija de mine,pt k in cazul meu:NIMIC NU SE IARTA,NIMIC NU SE UITA SI NIMIC NU RAMANE NEPLATIT!